Lidköpingsnytt

Lidköpingsnytt
Klicka på bilden för att komma till intressant läsning

Var är jag? Vad gör jag? Hur gör jag det?

    follow me on Twitter

    Profillänk på Facebook

    NeoCounter

    Leta i den här bloggen

    tisdag, april 01, 2008

    E - hälsoboken utläst!!

    Har precis plöjt igenom Ehealth, en bok som skulle läsas i hälsoinformatikskursen. Nu återstår att se på föreläsningarna imorgon, så kan man börja med inlämningsuppgifterna sedan.

    Väntar med spänning på att få höra från min kära vän å kollega Malin, om hur mötet gick nu ikväll. Om projektdirektivet godkändes av uppdragsgivaren eller inte. Hon lovade höra av sig ikväll, så jag hoppas att hon gör så.

    Förresten, tisdag idag. House på tv!! Det hade jag nästan glömt!!

    //Micke Lidköping vid Vänern

    Bloggarkiv